Doprava

Úvod Doprava

 

Naša spoločnosť pre dopravu tovaru k zákazníkovi využíva služby partnerskej zasielateľskej spoločností:

  GLS

      

 

Každá zásielka odoslaná zo skladu je kontrolovaná a zabalená pracovníkmi skladu - skladníkmi, ktorý preverujú či výrobok nie je poškodený a nemá výrobné vady. Až po absolvovaní kontroly je výrobok zabalený a pripravený k prevzatiu kurierskou spoločnosťou.

Cena a spôsob dopravy sa Vám zobrazia po zadaní tovaru do košíka. V prvom rade potvrdíte spôsob platby a vyberiete možnosť dopravy. Následne sa Vám zobrazí cena za dopravu. Objednávka je zrealizovaná, až na základe vypísania ďalších príslušných bodov.

 

Zákazník je po odoslaní tovaru informovaný, pod akým číslom balíka/zásielky mu bude jeho objednávka doručená.

 

Zákazník je pred doručením tovaru informovaný e-mailom a sms o presnom čase doručenia. Ak Vám čas (hodina, alebo deň) doručenia nevyhovuje, kuriér je povinný dohovoriť sa s Vami na termíne ktorý Vám vyhovuje. V prípade, že kuriér odmieta dohodnúť sa na ďalšom termíne prosíme Vás, aby ste nás čo najskôr o tejto situácii informovali.

 

Zákazník má možnosť prevzatia tovaru dvoma spôsobmi:

  • osobný odber
  • využitie dopravných služieb kuriérskej spoločnosti GLS

Osobný odber na výdajnom mieste:

tento odber je spoplatnený - 1€


adresa výdajneho miesta:

DOPLNKYDOZAHRADY

Murgašova 2

949 01 Nitra

odber je možný po telefonickom dohovore - k prevzatiu tovaru na výdajnom mieste budete vyzvaný sms správou

tel.čísle: +421 948 601 960, +421 910 327 124

e-mail: obchod@doplnkydozahrady.sk

 

Doručenie zasielateľskou spoločnosťou GLS:

  • Dodacím miestom tovaru pri doprave zabezpečenej zasielateľskou spoločnosť GLS, je miesto na adrese zadanej kupujúcim, pričom vynesením tovaru do bytu / domu si zabezpečuje kupujúci sám /.
  • V prípade platby formou dobierka má kupujúci možnosť zaplatiť za tovar dvoma spôsobmi: hotovosť, alebo platobnou kartou
  • Stav, ako aj polohu zásielky je možné sledovať na internetovej stránke vyššie uvedenej zasielateľskej spoločnosti GLS

Pri prevzatí objednaného tovaru je Kupujúci povinný dodržať nasledovný postup:

  1. Bezodkladne skontrolovať stav obalu a potvrdiť skutočné prevzatie zásielky. V prípade mechanického poškodenia obalu vyhotoviť protokol o škode spolu s kuriérom.
  2. Nezávisle od vyššie uvedeného - otvoriť zásielku a skontrolovať stav objednaných vecí v okamihu ich výdaja, ich zhodu s podanou objednávkou a uzavretou zmluvou
  3. Reklamácie týkajúce sa poškodenia, ktoré vznikli behom prepravy (viditelne poškodený prepravný obal), budú posúdené len vtedy, keď kupujúci spíše pri prevzatí škodový zápis s kuriérom doručovacej kuriérskej spoločnosti.

Veľmi nám záleží na tom, aby naši zákazníci boli so svojim tovarom spokojní, preto Vás žiadame o spoluprácu pri preberaní zásielky, kde je nutné dôkladne skontrolovať tovar, či počas prepravy nedošlo k poškodeniu.

 

Tešíme sa na váš spokojný nákup.

 

tím DOPLNKYDOZAHRADY.sk



       

Copyright 2015 - 2020 © Nákupné centrum | Doplnkydozahrady