Novinky a akcie e-mailom
Chcete od nás dostávať novinky priamo na váš e-mail?
Úvod Dopravné náklady

Dopravné náklady

Naša spoločnosť pre dopravu tovaru k zákazníkovi využíva služby partnerskej zasielateľskej spoločností:

 SDS, SPS(UPS), GLS a PALETEXPRESS


   

 

Každá zásielka odoslaná zo skladu je kontrolovaná a balená pracovníkmi skladu - skladníkmi, ktorý preverujú či výrobok nie je poškodený a nemá výrobné vady. Až po absolvovaní kontroly je výrobok zabalený a pripravený k prevzatiu kurierskou spoločnosťou.

Cena a spôsob dopravy sa Vám zobrazia po zadaní tovaru do košíka. V prvom rade potvrdíte spôsob platby platby a následne vyberiete možnosť dopravy. Následne sa Vám zobrazí cena za dopravu. Objednávka je zrealizovaná, až na základe vypísania ďalších príslušných bodov.


 

Zákazník je po odoslaní tovaru informovaný, pod akým číslom balíka/zásielky mu bude jeho objednávka doručená.

 

Zákazník je pred doručením tovaru informovaný telefonicky, alebo sms o presnom čase doručenia. Ak Vám čas (hodina, alebo deň) doručenia nevyhovuje, kuriér je povinný dohovoriť sa s Vami na termíne ktorý Vám vyhovuje. V prípade, že kuriér odmieta dohodnúť sa na ďalšom termíne prosíme Vás o to, aby ste nás čo najskôr o tejto situácii informovali.



Zákazník má možnosť prevzatia tovaru dvoma spôsobmi:

  • osobný odber
  • využitie dopravných služieb kuriérskej spoločnosti SDS, SPS(UPS), GLS a PALETEXPRESS

Osobný odber na výdajnom mieste:

tento odber nie je spoplatnený - ZDARMA


adresa výdajneho miesta:

LARA AR, s.r.o.

Krakovska 58

951 12 Ivanka pri Nitre

odber je možný po telefonickom dohovore - k prevzatiu tovaru na výdajnom mieste budete vyzvaný sms správou na tel.čísle uvedenom v objednávke

e-mail: info@doplnkydozahrady.sk

 

Doručenie zasielateľskou spoločnosťou SPS(UPS):

  • Dodacím miestom tovaru pri doprave zabezpečenej zasielateľskou spoločnosť SPS(UPS), je miesto na adrese zadanej kupujúcim, pričom vynesením tovaru do bytu / domu si zabezpečuje kupujúci sám /.
  • V prípade platby formou dobierka má kupujúci možnosť zaplatiť za tovar iba v hotovosti.
  • Stav, ako aj polohu zásielky je možné sledovať na internetovej stránke vyššie uvedenej zasielateľskej spoločnosti SPS(UPS)

Doručenie zasielateľskou spoločnosťou SDS:


  • Dodacím miestom tovaru pri doprave zabezpečenej zasielateľskou spoločnosť SDS, je miesto na adrese zadanej kupujúcim, pričom vynesením tovaru do bytu / domu si zabezpečuje kupujúci sám /.
  • V prípade platby formou dobierka má kupujúci možnosť zaplatiť za tovar iba v hotovosti.
  • Stav, ako aj polohu zásielky je možné sledovať na internetovej stránke vyššie uvedenej zasielateľskej spoločnosti SDS

Doručenie zasielateľskou spoločnosťou GLS:


  • Dodacím miestom tovaru pri doprave zabezpečenej zasielateľskou spoločnosť GLS. je miesto na adrese zadanej kupujúcim, pričom vynesením tovaru do bytu / domu si zabezpečuje kupujúci sám /.
  • V prípade platby formou dobierka má kupujúci možnosť zaplatiť za tovar iba v hotovosti.
  • Stav, ako aj polohu zásielky je možné sledovať na internetovej stránke vyššie uvedenej zasielateľskej spoločnosti GLS

Doručenie zasielateľskou spoločnosťou PALETEXPRESS:


  • Dodacím miestom tovaru pri doprave zabezpečenej zasielateľskou spoločnosť SDS, je miesto na adrese zadanej kupujúcim, pričom vynesením tovaru do bytu / domu si zabezpečuje kupujúci sám /.
  • V prípade platby formou dobierka má kupujúci možnosť zaplatiť za tovar iba v hotovosti.
  • Stav, ako aj polohu zásielky je možné sledovať na internetovej stránke vyššie uvedenej zasielateľskej spoločnosti PALETEXPRESS

Pri prevzatí objednaného tovaru je Kupujúci povinný dodržať nasledovný postup:


  1. Bezodkladne skontrolovať stav obalu a potvrdiť skutočné prevzatie zásielky. V prípade mechanického poškodenia obalu vyhotoviť protokol o škode spolu s kuriérom.
  2. Nezávisle od vyššie uvedeného - otvoriť zásielku a skontrolovať stav objednaných vecí v okamihu ich výdaja, ich zhodu s podanou objednávkou a uzavretou zmluvou
  3. Reklamácie týkajúce sa poškodenia, ktoré vznikli behom prepravy (viditelne poškodený prepravný obal), budú posúdené len vtedy, keď kupujúci spíše pri prevzatí škodový zápis s kuriérom doručovacej kuriérskej spoločnosti.

Veľmi nám záleží na tom, aby naši zákazníci boli so svojim tovarom spokojní, preto Vás žiadame o spoluprácu pri preberaní zásielky, kde je nutné dôkladne skontrolovať tovar, či počas prepravy nedošlo k poškodeniu.

 

Tešíme sa na váš spokojný nákup.

 

tím DOPLNKYDOZAHRADY.sk