Kategórie
-
ZÁHRADA
- Schodíky a rebríky
- Úložné skrinky,boxy a regále
- Záhradné domčeky
- Stojany a kôlne na drevo
- Kvetináče a obaly
- Oblúky a pergoly
- Záhradné umývadlá
- Fontány
- Vodopády do bazéna
- Doplnky k jazierkam
- Grily-krby a záhradné ohniská
- Terasové ohrievače
- Imitácia dreva - plast
- Záhradné sprchy
- Sudy a nádrže na vodu
- Odpadkové koše
- Kompostér
- Fúriky a vozíky
- Poštové schránky
- Odpudzovače a lapače hmyzu
-
ZÁHRADNÝ NÁBYTOK A DOPLNKY
- Nábytok z umelého ratanu
- Nábytok umelý ratan - lisovaný plast
- Nábytok z dreva
- Bambusový záhradný nábytok
- Kovaný nábytok antik
- Kovový - hliníkový nábytok
- Plastový nábytok
- Záhradné lavice
- Záhradné lehátka
- Záhradné hojdačky
- Podušky
- Záhradné slnečníky a stojany
- Markízy
- Záhradné úložné boxy
- Vonkajšie zásteny na záhradu
- SEDÁKY NA PALETOVÝ NÁBYTOK
- ALTÁNKY, PAVILÓNY A PERGOLY
- ZÁHRADNÉ OSVETLENIE
-
DOM A BÝVANIE - nábytok a doplnky
- Komody a skrinky
- Stolíky a stoly
- Lavice
- Leňošky
- Pohovky
- Kreslá-stoličky a pohovky
- Podnožky a taburetky
- Jedálenské zostavy+sady stoličiek a stoly
- Masážne a relaxačné kreslá
- Kancelárske stoličky
- Kúpeľňové zostavy
- Kamenné-keramické a sklenené umývadlá
- Svietidlá
- Úložné truhlice
- Koberce
- Paravány
- Kryty na radiátor
- Glóbusy-bar+stojany na víno
- Elektrické krby
- Stojany na drevo
- Fontány interiérové
- Stojany a podstavce na kvety
- Odpadkové koše
- Zrkadlá
-
SVET PRÍRODNÉHO RATANU
- stolíky a stoly
- kreslá - pohovky
- otomany - taburetky
- hojdacie kreslá a papasany
- komody-prádelniky-police
- Luxusné sedacie súpravy a pohovky
- Sedacie súpravy malé
- Jedálenské stoličky a stoly
- ratanové - bambusové paravány
- ratanové - bambusové lampy
- Ratanové koše
- Závesné ratanové hojdačky
- Samostatné polstre
- DOMÁCI MILÁČIKOVIA
- UMELÉ KVETY
- VOĽNÝ ČAS
- DETSKÝ SVET
Prihlásenie
Novinky
Blog / Články
Reklamačný poriadok
REKLAMAČNÝ PORIADOK
Zákazník má možnosť využiť lehotu na uplatnenie práva zo zodpovednosti za vady predanej veci, a to v čase 24 mesiacov od prevzatia tovaru.
AKO POSTUPOVAŤ PRI REKLAMÁCII
- Reklamuje ten, kto tovar objednal. V odoslanej reklamácii nám oznámte svoje telefónne číslo a e-mail pre rýchle spojenie v prípade akejkoľvek nezrovnalosti.
- K reklamácii je najjednoduchšie využiť on-line formulár, ktorý nájdete v spodnej časti e-shopu. Formulár sa Vám zobrazí po stlačení voľby "Reklamačný formulár". Ak využijete túto možnosť, obratom vám zašleme potvrdenie prijatia oznámenia o reklamácii.
- Ak reklamujete chybný/nefunkčný produkt, ktorý je možné opraviť, reklamácia bude zaslaná na posúdenie a k prípadnej oprave. Pre prípad, že nebude možné tovar opraviť, prosíme o uvedenie požadovaného spôsobu následného vybavenia reklamácie (výmena tovaru, vrátenie peňazí).
- Ak sa jedná o iný typ tovaru, prosíme o uvedenie požadovaného spôsobu vybavenia reklamácie (výmena tovaru, vrátenie peňazí).
- Ak chcete vymeniť poškodený tovar zo sady (t. j. z niekoľkých kusov v balení), informujte sa ako postupovať emailom na reklamacie@doplnkydozahrady.sk. To platí aj v prípade, že sa jedná o výrobok, ktorý sa skladá z viacerých dielov a poškodená je len jedna jeho časť.
- Tovar zašlite bezodkladne na adresu DOPLNKYDOZAHRADY, Murgašova 2, 949 01 Nitra.
- Tovar zasielajte najlepšie v originálnom obale. Už používaný tovar, alebo časť sady vhodne zabaľte.
- Balíček zašlite ako doporučenú (poistenú) zásielku. Podací lístok od zásielky si ponechajte ako doklad o odoslaní. Zásielky neposielajte na dobierku, takto poslané zásielky nepreberáme.
- V prípade zistenia neodstrániteľnej chyby tovaru (na základe písomného posúdenia autorizovaného servisného strediska, pokiaľ si to vyžaduje povaha výrobku), bude tento tovar vymenený za rovnaký kus, prípadne vrátená už zaplatená plná cena tovaru naspäť. V takom prípade bude oproti daňovému dokladu vrátené tiež poštovné. Poštovné vám bude vrátené vo výške, ktorá zodpovedá nejlacnejšiemu spôsobu dodania tovaru.
- Vyrozumenie o reklamácii vám dáme vedieť čo najskôr, najneskôr však do 3 dní odo dňa fyzického prijatia reklamovaného tovaru. O výsledku reklamácie vás budeme informovať telefonicky alebo e-mailom.
- Reklamáciu nie je možné podávať telefonicky! Tovar, ktorý bude na našu adresu zaslaný bez vysvetlenia, bude obratom zaslaný naspäť.
- Kupujúcemu odporúčame prezrieť si tovar bezprostredne pri jeho prevzatí. Neskoršie reklamácie mechanického poškodenia výrobku vzniknuté pri preprave už nie je možné uznať.
Adresa pre zasielanie reklamácie:
DOPLNKYDOZAHRADY
Murgašova 2
949 01 Nitra
Reklamačné oddelenie:
e-mail: reklamacie@doplnkydozahrady.sk
Obchodné oddelenie:
e-mail: obchod@doplnkydozahrady.sk
telefón: +421 948 601 960
Ekonomické oddelenie:
e-mail: ekonomicke@doplnkydozahrady.sk
VYBAVENIE REKLAMÁCIE
- Reklamácie vybavujeme v najkratšej možnej dobe, najdlhšie však v zákonnej 30-dňovej lehote. Táto lehota začína plynúť dňom doručenia zásielky.
- V prípade uznanej reklamácie so žiadosťou o výmenu tovaru Vám zásielku zašleme na naše náklady. Ak si prajete vrátiť peniaze, realizujeme to prevodom na účet.
AKO POSTUPOVAŤ V PRÍPADE POŠKODENIE TOVARU PREPRAVCOM
- Je potrebné si starostlivo skontrolovať dodaný tovar už pri preberaní zásielky od prepravcu. Zásielku, ktorá javí známky poškodenia, nepreberajte.
- V prípade, že je tovar poškodený, aj keď bol obal neporušený, prosím, informujte o tejto skutočnosti čo najskôr náš e-shop na linke +421 948 601 960. Túto linku kontaktujte aj v prípade akýchkoľvek nezrovnalostí, alebo otázok.
Reklamačný formulár - online formulár:
Reklamácia tovaru