Úvod Dodanie tovaru Reklamačný poriadok

Reklamačný poriadok

REKLAMAČNÝ PORIADOK

 

Zákazník má možnosť využiť lehotu na uplatnenie práva zo zodpovednosti za vady predanej veci, a to v čase 24 mesiacov od prevzatia tovaru.

 

AKO POSTUPOVAŤ PRI REKLAMÁCII

  • Reklamuje ten, kto tovar objednal. V odoslanej reklamácii nám oznámte svoje telefónne číslo a e-mail pre rýchle spojenie v prípade akejkoľvek nezrovnalosti.
  • K reklamácii je najjednoduchšie využiť on-line formulár, ktorý nájdete v spodnej časti e-shopu. Formulár sa Vám zobrazí po stlačení voľby "Reklamačný formulár". Ak využijete túto možnosť, obratom vám zašleme potvrdenie prijatia oznámenia o reklamácii.
  • Ak reklamujete chybný/nefunkčný produkt, ktorý je možné opraviť, reklamácia bude zaslaná na posúdenie a k prípadnej oprave. Pre prípad, že nebude možné tovar opraviť, prosíme o uvedenie požadovaného spôsobu následného vybavenia reklamácie (výmena tovaru, vrátenie peňazí).
  • Ak sa jedná o iný typ tovaru, prosíme o uvedenie požadovaného spôsobu vybavenia reklamácie (výmena tovaru, vrátenie peňazí).
  • Ak chcete vymeniť poškodený tovar zo sady (t. j. z niekoľkých kusov v balení), informujte sa ako postupovať emailom na reklamacie@doplnkydozahrady.sk. To platí aj v prípade, že sa jedná o výrobok, ktorý sa skladá z viacerých dielov a poškodená je len jedna jeho časť.
  • Tovar zašlite bezodkladne na adresu DOPLNKYDOZAHRADY, Beňadiková 2, 951 12 Ivanka pri Nitre.
  • Tovar zasielajte najlepšie v originálnom obale. Už používaný tovar, alebo časť sady vhodne zabaľte.
  • Balíček zašlite ako doporučenú (poistenú) zásielku. Podací lístok od zásielky si ponechajte ako doklad o odoslaní. Zásielky neposielajte na dobierku, takto poslané zásielky nepreberáme.
  • V prípade zistenia neodstrániteľnej chyby tovaru (na základe písomného posúdenia autorizovaného servisného strediska, pokiaľ si to vyžaduje povaha výrobku), bude tento tovar vymenený za rovnaký kus, prípadne vrátená už zaplatená plná cena tovaru naspäť. V takom prípade bude oproti daňovému dokladu vrátené tiež poštovné. Poštovné vám bude vrátené vo výške, ktorá zodpovedá nejlacnejšiemu spôsobu dodania tovaru.
  • Vyrozumenie o reklamácii vám dáme vedieť čo najskôr, najneskôr však do 3 dní odo dňa fyzického prijatia reklamovaného tovaru. O výsledku reklamácie vás budeme informovať telefonicky alebo e-mailom.
  • Reklamáciu nie je možné podávať telefonicky! Tovar, ktorý bude na našu adresu zaslaný bez vysvetlenia, bude obratom zaslaný naspäť.
  • Kupujúcemu odporúčame prezrieť si tovar bezprostredne pri jeho prevzatí. Neskoršie reklamácie mechanického poškodenia výrobku vzniknuté pri preprave už nie je možné uznať.

Adresa pre zasielanie reklamácie:

DOPLNKYDOZAHRADY

Chmeľová dolina 27

949 01 Nitra


Reklamačné oddelenie:

e-mail: reklamacie@doplnkydozahrady.sk

  

Obchodné oddelenie:

e-mail: obchod@doplnkydozahrady.sk

telefón: +421 948 601 960

 

Ekonomické oddelenie:

e-mail: ekonomicke@doplnkydozahrady.sk

  

VYBAVENIE REKLAMÁCIE

  • Reklamácie vybavujeme v najkratšej možnej dobe, najdlhšie však v zákonnej 30-dňovej lehote. Táto lehota začína plynúť dňom doručenia zásielky.
  • V prípade uznanej reklamácie so žiadosťou o výmenu tovaru Vám zásielku zašleme na naše náklady. Ak si prajete vrátiť peniaze, realizujeme to prevodom na účet.

AKO POSTUPOVAŤ V PRÍPADE POŠKODENIE TOVARU PREPRAVCOM

  • Je potrebné si starostlivo skontrolovať dodaný tovar už pri preberaní zásielky od prepravcu. Zásielku, ktorá javí známky poškodenia, nepreberajte.
  • V prípade, že je tovar poškodený, aj keď bol obal neporušený, prosím, informujte o tejto skutočnosti čo najskôr náš e-shop na linke +421 948 601 960. Túto linku kontaktujte aj v prípade akýchkoľvek nezrovnalostí alebo otázok.

Reklamačný formulár - online formulár:

Reklamácia tovaru
Druh reklamácie

znakov do konca.
Nahrajte fotografiu poškodeného tovaru: (max. 3000 kB)
Nahrajte fotografiu poškodeného tovaru: (max. 3000 kB)
Nahrajte fotografiu poškodeného tovaru: (max. 3000 kB)
antiSpam [nový kód]