Novinky a akcie e-mailom
Chcete od nás dostávať novinky priamo na váš e-mail?
Úvod Reklamačný poriadok Poškodenie pri doručení

Poškodenie pri doručení

Poškodenie pri doručení


Výrobok prišiel poškodený:


Pokiaľ je tovar poškodený, hoci bol obal neporušný, informujte čo najskôr - ideálne do 48 hodín od prevzatia tovaru našu spoločnosť. V prípade, že obal javí známky poškodenia, je nutné o tom spísať pri prebrati škodový zápis so šoférom kuriérskej spoločnosti. V prípade, že nebude škodový zápis spísaný, nebudeme môcť danú reklamáciu uznať.


Kontakt na hlásenie poškodeného tovaru:


Zákaznícka linka +421 948 601 960

Prevádzkova doba zákaznickej linky: Po-Pia: 09:00 - 18:00 a So-Ne: 10:00 - 16:00


Poškodenie pri doručení - podanie online:

 

Poškodenie pri doručení

znakov do konca.
fotografia poškodeného obalu - tovaru: (max. 3000 kB)
fotografia poškodeného obalu - tovaru: (max. 3000 kB)
fotografia poškodeného obalu - tovaru: (max. 3000 kB)
antiSpam [nový kód]